Πολιτική Επιστροφών
Η Cronius είτε εντός Αττικής είτε εκτός Αττικής παραδίδει τα προϊόντα της με την πρέπουσα συσκευασία, έτσι ώστε να ελαχιστοποιήσει την πιθανότητα να υπάρξουν βλάβες κατά τη μεταφορά.
Επιστροφή προϊόντων
Σε περίπτωση που κάποιος επιθυμεί νε επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε από το ηλεκτρονικό κατάστημα μας, αυτό μπορεί να γίνει εντός 5 εργάσιμων ημερών. Η επιστροφή του προϊόντος μπορεί να γίνει με έξοδα του πελάτη και εφόσον το προϊόν παραμένει συσκευασμένο όπως ακριβώς του παραδόθηκε. Η παράδοση θα πρέπει να γίνει στην έδρα της εταιρίας (Γαργηττού 11Α Γέρακας).
Προκειμένου να μπορεί να γίνει η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει ο πελάτης εντός 3 εργάσιμων ημερών να αποστείλει εγγράφως αίτημα υπαναχώρησης είτε ηλεκτρονικά (info@cronius.gr) είτε στην έδρα της εταιρίας (Γαργηττού 11α Γέρακας ΤΚ 15344).
Η εταιρία θα προχωρά στην επιστροφή του ποσού αγοράς κατόπιν ελέγχου της κατάστασης του προϊόντος, της συσκευασίας και του περιεχομένου της.
Σε περίπτωση, μη παράδοσης του προϊόντος στην αρχική του κατάσταση, η εταιρία έχει το δικαίωμα να μην κάνει δεκτή την επιστροφή.
Παραδόσεις εκτός Αττικής
Η εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνης σε περίπτωση βλαβών κατά τη διάρκεια μεταφοράς στην επαρχία (εκτός Αττικής). Το προϊόν παραδίδεται στην μεταφορική που επέλεξε ο πελάτης, ελέγχεται από την μεταφορική, η οποία στην συνέχεια επιβεβαιώνει την άριστη κατάσταση του προϊόντος με την σφραγίδα της στο δελτίο αποστολής.
Επιστροφή προϊόντος με βλάβη (εκτός Αττικής)
Αν κατά τη διάρκεια παραλαβής του προϊόντος, εντοπίσετε βλάβη, μας ενημερώνετε εντός 5 εργάσιμων ημερών εγγράφως και με συνοδεία φωτογραφίας η οποία θα πιστοποιεί το πρόβλημα. Αν δεν είναι εφικτή η λήψη φωτογραφίας η οποία να πιστοποιεί το πρόβλημα, ο πελάτης μπορεί με δική του χρέωση να αποστείλει το προϊόν σε μεταφορική της επιλογής του, θα παραλάβουμε το προϊόν, θα διενεργήσουμε έλεγχο και αν όντως υφίσταται το πρόβλημα, η εταιρία θα προχωρήσει με δικά της έξοδα στην άμεση αντικατάσταση του προϊόντος και στην κάλυψη των μεταφορικών εξόδων.
Επιστροφή προϊόντος με βλάβη (Αττική)
Αν κατά τη
διάρκεια παραλαβής του προϊόντος,
εντοπίσετε βλάβη, μας ενημερώνετε εντός
5 εργάσιμων ημερών εγγράφως, στη συνέχεια
συνεργείο της εταιρίας θα προβεί σε
έλεγχο του προϊόντος ,και εφόσον
επιβεβαιωθεί η βλάβη θα γίνεται η άμεση
επισκευή (αν επισκευάζεται) ή αντικατάσταση
του.